بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


این آرامش را مدیون امیرخان هستیم!

13910918184331154 PhotoL

هواداران استقلال در این روزها تعطیلات نیم فصل را بسیار آرام و با دغدغه های شیرینی چون رفت و آمد  بازیکنان  تیمشان درحال سپری کردن هستند!
استقلالی ها اصلا فکر و ذهنشان به مشکلات فنی و  دیگر حاشیه های مربوط به آن همانند پرسپولیسی هامشغول نیست.
تمام این خوش خیالی ها و دغدغه های شیرین ما هواداران فقط به دلیل داشتن یک امیر قلعه نویی با درایت و تیز هوش است.کسی که علارقم دسته و پنجه نرم کردن با کوهی از مشکلات تیمش را جز صدرنشینهای لیگ تحویل هواداران داده و امیدهای زیاد و صد البته شیرینی در دلشان برای قهرمانی پدید آورده است!سال قبل با مظلومی و با اختلاف 6 امتیاز قهرمان نیم فصل شدیم!اما مشکلات نیم فصل اول تیم قلعه نویی در نیم فصل دوم برای پرویزخان بوجود آمد و استقلال را در نهایت از قهرمانی دور کرد
.اما امیر خان اکثر مشکلاتی که باید برای یک تیم بوجود می آمد را با تیمش تجربه کرد ولی با موفقیت به پایان نیم فصل اول  رسید.پس همین موفقیت در دل ما هواداران امیدها بسیاری برای قهرمانی پایان فصل ایجاد کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 9 / 1391برچسب:نقل و انتقالات نیم فصل,درایت کادرفنی,صدرنشینی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com